شما ثانیه دیگر به♦♥♦ علم و فرهنگ ♥♦♥ منتقل می شوید

هشدار به کاربران فیس بوک!

علم و فرهنگ

تبلیغات

هشدار به کاربران فیس بوک!

 هشدار به کاربران فیس بوک!!

 

دادن اطلاعات زمان مسافرت و ماموریتهای کاری در فیس بوک، به دزدان این فرصت را می‌دهد تا با استفاده از سیستم مکان یاب فیس‌بوک، منازل این افراد را مورد سرقت قرار دهند.

 

 

به گزارش رویترز، سایت اجتماعی فیس بوک،  وسیله مناسبی برای دزدان شده تا با استفاده از اطلاعات خصوصی کاربران و آگاهی از نبود آنها در منازلشان، خانه‌های این افراد را مورد سرقت قرار دهند.

 

براساس گزارش به روز کردن اطلاعات خصوصی و دادن اطلاعات در مورد زمان سفرها و  به اشتراک گذاشتن تصاویر تعطیلات و سفرها سبب می شود تا دزدان پس از آگاهی از نبود کاربران در منازلشان، با استفاده از سیستم مکان یاب فیس بوک منازل آنها را شناسایی و مورد سرقت قرار دهند.

 

طبق گزارش چون فیس بوک به سیستم Gps یا همان نقشه‌ ماهواره ای گوگل یا مکان یاب وصل می باشد کاربران آن تا درب منازلشان قابل شناسایی هستند.

 

برای از کار انداختن سیستم مکان یاب فیس بوک که قادر است مکان اتصال شما به شبکه را ردیابی کند به پروفایل شخصی خود رجوع کرده و همانند تصور زیر عمل کنید.

 

Account > Privacy Settings > Sharing on Facebook > Customize Settings > Friends can check me in to Places

 

پس از پیدا کردن گزینه Friends can check me in to Places روی دکمه Edit Settings مقابل آن کلیک کنید . پنجره ای باز شده که دارای یک منوی کشویی است. روی آن کلیک کرده و گزینه Disabled را انتخاب کنید.





برچسب ها : ,
مطالب مرتبط
بخش نظرات

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







.